top of page

Censur ophør d. 28/11 -2019 på Oplysning om Aspartam Facebook siden

Opdateret: 20. jun. 2020

Skrevet af Oplysning om Aspartam tirsdag d. 17 december 2019 kl. 22:12
Hej Folkens.
Censuren jeg har været under de sidste 4 måneder fra d. 18 juli til d. 27 november ophørte pludseligt d. 28 november om natten og jeg tænkte "når, kan jeg nu lave opslag og administerere min side helt uden problemer og fuld åbenhed?".
JA, jeg er ikke længere under censur, hvilket er så fantastisk at den er ophørt, det var også på tide!
Jeg er tilbage igen på Oplysning om Aspartam facebook siden for at oplyse jer om Aspartam.
Det er dejligt at være tilbage og at køre lidt oplysning igen til folket, som i den grad har brug for mig. Vi skal altså sigte efter at få rene fødevarer i Danmark uden Aspartam, man kunne jo nok ikke lide det jeg lavede mht. oplysning om Aspartam, siden at man lukkede mig ned.

Jeg lavede en komplet medicin liste over Aspartam medicin forleden jeg offentliggjorde her i dag d. 17/12 - 2019 om formiddagen.




Du kan downloade filen her:

Husk at du skal være tilmeldt min hjemmeside, før du kan åbne filen med listen.


Jeg prøver at finde metoden til at kunne få PDF filen online på facebook og via google f.eks men pt. kan jeg ikke finde ud af det.

Det er vigtigt at folket bliver oplyst om Aspartam og hvad det har af bivirkninger, da det jo stadig er lovligt her i lille Danmark.
Jeg ønsker at i spreder ordet om Aspartam og hvor det findes henne osv. mund til mund og til alle i kender. Del fra min side og hjemmesider og lad os få oplysningen kørt videre til flere end bare mig og jer.

Vh Oplysning om Aspartam.


Copyright: Oplysning om Aspartam.

Denne tekst må ikke bruges uden tilladelse, men man må gerne dele.


www.aspartam.dk

Email: aspartame-951@hotmail.com
Facebook:

Instagram:

Twitter:

Youtube:

39 visninger0 kommentarer
bottom of page