top of page

"Efter krampeanfald og en besvimelse har jeg undret mig hvad triggeren var" 

"Efter krampeanfald og en besvimelse har jeg undret mig hvad triggeren var.

Havde det stramt forleden også,men spiste ikke. Chips den dag. Husker faktisk ikke om jeg fik andet en vand lige da jeg var ude, men se hvad jeg fandt på den pose Chips jeg delte med ungerne😡😡😡 Om det synderen ved jeg ikke,da mine kramper kan måles i mit synscenter i hjernen... dog er jeg først blevet dårlig for et par timer siden og anfaldene skete for lidt over en time siden. Hvad f.... i h...... propper Aspartam i Chips?! Det gør Lays!". - Aishah. PS. Det var Lays Shock chips fra Thailand, der er fundet aspartam i.

Jeg har ikke set aspartam i lays chips i Danmark, men MSG er der i nogle af dem.

83 visninger0 kommentarer
bottom of page