top of page

En fyr's oplevelse: Man skulle tro at jeg var blevet dopet eller var blevet fejlmedicineret! 



"Jeg måtte tage hjem fra skole, fordi at jeg fik en harboe hinbær light. 😬 Jeg fik voldsom hovedepine, kunne ikke rigtigt tænke klart. Det var som om, at det slørede når jeg kiggede til højre og venstre. Jeg var inde i fakta på vej hjem for at købe noget at drikke, hvor jeg slet ikke havde noget udtryk i ansigtet, da kassedamen sagde hej til mig, og da kassedame sagde "Hav en god dag" sagde jeg bare sådan jaer... i sådan en sløv tone, hvor jeg jo plejer at sige " Tak, i lige måde" Man skulle tro at jeg var blevet dopet eller var blevet fejlmedicineret! 😬 Der gik flere timer før det gik væk! Jeg har aldrig været i nærheden af at have haft det så skidt efter en bytur med meget alkohol...". - Christoffer Kjær. Kildehenvisning til Christoffers Facebook profil er: https://www.facebook.com/christoffer.kjaer

27 visninger0 kommentarer
bottom of page