top of page

Endnu et E-nummer, som du skal undgå, som indeholder Aspartam - E-962 Aspartam-acesulfamsalt

Opdateret: 28. okt. 2019


E-962 Aspartam-acesulfamsalt - Endnu et Aspartam E-nummer du skal undgå

Hej Folkens.
Oplysning om Aspartam her, jeg har en dårlig nyhed, som jeg gerne vil dele med jer.
Jeg har lige opdaget dette i dag, jeg har aldrig hørt om dette E-nummer, har du?

Det er E-962 Aspartam-acesulfamsalt, som er en blanding af Aspartam og acesulfam-k (E-950) bare uden kalium tilsat.


du skal også undgå dette E-nummer, når du er ude og handle, jeg har dog aldrig set det, mener jeg...
Jeg skriver det ind i sektionen "Aspartam navne" herinde på siden.
Jeg fandt ud af det via Food4me hjemmesiden, se nedenfor:




Kilde:



Hvis du finder produkter med det i E-962 / Aspartam-acesulfamsalt, så bedes du sende fotos til mig af forsiden og bagside af produktet med indholdslisten, så jeg kan få dem op på hjemmesiderne, tak.


Del endelig dette blog indlæg med dem du kender og også gerne på Facebook, brug DEL knappen her på siden.
Venlig hilsen Oplysning om Aspartam.

266 visninger0 kommentarer
bottom of page