top of page

Forhenværende politiker hos venstre stiller kritiske spørgsmål til mig vdr. Aspartam-fri medicin 

Opdateret: 20. jun. 2020


Skrevet af Oplysning om Aspartam søndag d. 16/2 - 2020 kl.14:45

Jeg slog et opslag op forleden med Aspartam-fri og MSG-FRI antibiotika, hvilket var svært et finde på Apoteket, især uden MSG tilsætningsstoffer og dette var blevet delt på Facebook, instagram og twitter og på min egen Nina Sjælens Univers Twitter profil @lens_sj https://twitter.com/lens_sj?lang=da.

Så reagerede en mand, som jeg fandt ud af er forhenværende politiker hos Venstre og han hedder Flemming Møller og han er også praktiserende dyrlæge.





Her er opslaget den forhenværende politiker reagerede på:





Og Flemming Møller skrev følgende og her er vores korrespondance:









Her tagger Flemming Møller sundhedskonsulenten Morten Elsøe, som blandt andet er fortaler for Aspartam og udtaler at Aspartam er helt uskadeligt i andre artikler på internettet og han drikker vidst selv Aspartam sodavand, men Morten Elsøe har endnu ikke reageret på Twitter.


Citat af Morten Elsøe:


"ASPARTAM OMDANNES TIL TRÆSPRIT OG FORMALDEHYD INDE I KROPPEN!

Denne påstand spredes stadig som en steppebrand, på blogs og facebooksider verden rundt. Det er en steppebrand, der simpelthen ikke vil slukkes. Ikke mindst fordi den er sand.

Når aspartam indtages, nedbrydes det i tarmen til de to aminosyrer det består af (asparaginsyre og fenylalanin), og methanol (træsprit). Dernæst omdannes methanolet af kroppens enzymer til formaldehyd.

Men betyder det så, at det er farligt?

Nej, nej og atter NEJ!".


- Morten Elsøe.


Her kan du læse videre i opslaget fra Morten Elsøe´s på Facebook





Her blev Flemming stille i noget tid efter jeg sendte ham den ene forsknings artikel.

Jeg spurgte Flemming om han overhovedet havde læst de artikler jeg linkede til

og han svarede: "Nej".



En Sygdomsudtalelse vdr. Aspartam indtagelse, som jeg også viste Flemming:









"Hvorfor reagere en politiker, så kraftigt på at jeg ønsker at undgå Aspartam og gerne vil have noget ordentlig antibiotika? Hvis han ikke engang læser det han efterspørger hos mig vdr. Forskningen, hvorfor henvender han sig så hos mig?
Ingen i regeringen eller politikere har reageret i de 6-7 år hvor jeg har oplyst om Aspartam."
- Oplysning om Aspartam.


Her kan du se en oversigt over Aspartam bivirkningerne:




Vh Oplysning om Aspartam.


Copyright: Oplysning om Aspartam.

Denne tekst må ikke bruges uden tilladelse, men man må gerne dele.


Hvad mener du om det her?


Kommentere gerne nedenfor her i blog indlægget





He kan du se Aspartam medicin listen:




For at læse mere om Aspartam, tjek hjemmesiderne:




Følg mig på:


Twitter:



Instagram:


Youtube:



Facebook:



69 visninger0 kommentarer
bottom of page