top of page

Læge sagde til mig, et halvt år mere og jeg ville være ved døden pga aspartam!!!! 


"Jeg mistede de fleste vitaminer i kroppen og mineraler, mine nyre og lever var ved at tage skade. Alle tal du kan få i en blodprøve omkring, nyre, lever A/B/C/D/K vitaminer og der ud af, lå på minimum. Havde en læge der sagde "prøv at tage aspartam ud af alt hvad du indtager. " 2 mdr senere lå alt normalt !!!Blodprocenten lå dog på lige under det normale, Men den lå på det minimale før. Men læge sagde til mig, et halvt år mere og jeg ville være ved døden pga aspartam!!!!Er så sur over de ikke skriver (E-951) aspartam på alt!!! Jeg kan ikke lige hurtigt handle andet end de vare jeg ved 100% er aspartam fri og har det svært med at spise hjemme ved mine venner, da alle ikke tænker over det. Er så bange for at få det dårligt igen, da jeg har en datter på 1,5 år."- Anonym.

506 visninger0 kommentarer
bottom of page